lördag 21 maj 2011

Lite av varje

Mitt bidrag till maj kitutmaning hos Mollys scrapbooking. Man skulle följa en skiss.

Det här studentkortet var mitt bidrag till Onkis, Lisa-Olsi och Snojbis utmaning. Den är över, men den var utmanande och rolig. Man fick en hel lista på vad som skulle finnas med tex 3 knappar, 3 brads mm.





Jag har ingen aning vem som skulle kunna få detta kort, så är någon intresserad skriv en rad. Först till kvarn...










Det här ljuset beställde min mamma till en arbetskamrat som skulle gå i pension. Jag har färglagt motivet på silkespapper med färgpennor (blyertsvariant).





Fortsatt trevlig helg!!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker kortet du gjorde till våran utmaning är jättefint!
    Ljuset va sååå häftigt,det gillade jag.
    ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Fina kort, gillar de tre små tösbildern.
    Ljuset är ju så tufft :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint!!! Studentkortet är också fint, har en student i år men tänkte försöka få fart på mig själv och tillverkar kortet själv. =) Kul att du antog utmaningen och gjorde det så bra!

    SvaraRadera