söndag 8 maj 2011

Hjärtekatt

De senaste dagarna har jag fastnat i virkande. Jag hamnade på en blogg där några samlar in virkade katter för att ge till familjer med barn som föds med hjärtfel. Gå in här för att läsa mer!



Mina barn har varit väldigt övervakande över tillverkningen av den här lille katten. De undrar vem den är till. Jag har sagt att den är till sjuka barn. De har precis haft vattkoppor och tycker att de är sjuka så att den är till dem. Det får nog bli ett par till katter inom den närmsta tiden.:)


Kram!





3 kommentarer:

  1. Vad gulligt av dig. Virka är det ända jag inte kan eller lärt mig riktigt.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är!! Kram Systeryster.

    SvaraRadera
  3. Hej Jessika!
    Jag har något till dig inne hos mig.
    Kram Anna

    SvaraRadera