söndag 19 december 2010

Julklapp till farmor

Hej mitt vinterland....! Vad snö det är ute och mer kommer det. Jag tycker det är härligt trots allt skottande.

Jag har blivit klar med julklappen till farmor. Hon tycker det är så roligt med bilder på barnbarnsbarnen. Så det blev en liten bok.

Framsidan är ett mönstrat papper från Panduro, pappret köpte jag förra året. Det är så fint med strumpan men var lite för stort motiv för ett vanligt julkort.

Jag får bakläxa på stämplingen.. men ja ja, orken räckte inte till för att göra det bättre. Det syns ialla fall att det är handstämplat. Det är en magnoliastämpel. Hjärtat är inköpt på Hildas rum. Borderstansen är Fischers.



Det finns två bilder till i boken, men jag har inget godkännande att visa kusinerna på bild, så det får räcka med dessa två bilder.
Snöiga kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar