onsdag 21 december 2011

Julgåvor

Dan före dan före dan före dopparedan...

Jag lovade för ett tag sen att jag skulle skicka ett handgjort julkort till en kollega, det slutade med en hel hög med små julgåvor till mina närmsta kollegor. Lite av varje..
 På scrapfabriken hittade jag beskrivningen till de här söta trekantspaketen.. och de går ju att göra i alla möjliga storlekar.

Och sen ett grattiskort! Inte får man glömma bort att göra ett födelsedagskort till söta Ella som fyller år precis före julafton. Gorjuss färdigmålade flicka fick pryda detta annars enkla kort.

Julkramar

2 kommentarer:

  1. Kolla - detta pratade jag om idag..
    http://pinterest.com/
    God jul förresten. Vi ses inte före julafton. Tog oplanerad semester. Ha det så mysigt nu.
    /klockarbarn

    SvaraRadera
  2. ÅHHH så många härliga presenter du gjort!! =)

    Jag köper mina pennor härifrån http://www.joannasheen.com/craft-supplies/
    fraktfritt worldwide! Snabb leverans och typ halva priset mot i sverige(beroende på valuta kurs)! Man inser rätt snabbt att man måste ha MÅÅÅÅÅNGA pennor!! =)

    Kram

    SvaraRadera