onsdag 15 augusti 2012

Lisa-olsi och Onkis utmaning


Hej!

Jag fick en massa inspiration från Lisa-Olsi och Onkis. De fick mig att sätta mig vid pysselbordet och producera två kort utifrån deras fina skisser.




Mönsterpappret är från Magnolia, likaså hjärtdiesen. Motivet är Niki & friends från Panduro, papperstejp med noter på från Panduro. Textstämplarna är från gummiapan. Jag visar ett kort på baksidan av kortet också... ett påskort! :)




Onkis


Piratpappret och det svarta bandet är från Panduro. Piraten är utklippt från pappret och fäst i lite 3-D. Charmen är från Hildas rum. Akryldroppar var jag ju tvungen att använda på något av korten, det är ju därför denna utmaning är igång.

Nu håller jag bara tummarna!!
Kram


2 kommentarer:

  1. Va roligt att du ville vara med på våran utmaning med dina fina alster.
    Extra roligt att du använde lite droppar :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort, kul med ett påskort.
    Jag gillar din badbrud och den söta sjörövaren.
    Tack för att du vill delta i vår utmaning.
    Ha det gott!

    SvaraRadera