lördag 18 februari 2012

Mer rosa..

Lördag igen!
Jag och stora tjejen var iväg till lokala backen och åkte slalom. Det var premiäråket för iår och riktigt roligt. Inte brydde vi oss om att vi var dyngsura efteråt... smart att välja dagen då det regnar.. not.

Det har blivit en del bebiskort på den här bloggen. Jag hade hoppats lite på att få göra ett pojkkort men det blev ett rosa kort igen. ;)


Jag gjorde ett stafflikort av en Spellbinder. Texten är från Reprint. Flickan är från Magnolia och färglagd med promarkers. Bakgrundspappret gjorde jag själv genom att stämpla fötter och embossa dem.

Jag bugar och tackar för en awards jag fått! Smickrande. Jag väljer dock att inte skicka vidare den. Sorry... Men gå gärna in och titta på de här duktiga kortmakarna och bloggerskorna! Snojbi och Anna.

Fortsatt trevlig lördagskväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar