lördag 2 april 2011

Dopkort

Hej! Hoppas helgen är bra! Jag har haft det kul i Göteborg med gamla klasskompisar, gamla och nya kollegor.. Fast som småbarnsmamma är jag rätt sliten efter två kvällar i rad med vin och gott sällskap. Tur att det bara är söndag imorgon. Det låter så roligt med alla som gör kort på beställningar, så när grannen skulle på dop så tiggde jag till mig att få göra ett kort. ;) Jag har liftat Lindas senaste kort med akvarellpapper på hela framsidan och sparsamt dekorerat. Doptjejen är från Magnolia, kronan från Panduro.
Den här textstämpeln är så söt... från Reprint.


Tagen och spetsen är doohickeys från Magnolia. Jag rensade barnkläder för ett tag sen och innan jag slängde en sliten stickad tröja sparade jag dessa söta nalleknappar.


Molly (snart 3år) fick med sig hunden Lukas hem från dagis. Han fick bo hos oss förra helgen.
En stolt tjej poserar för storasyster bakom kameran.

2 kommentarer:

  1. Så sött kort och vilken härlig bild på familjen. Barn är ju för goa, så tråkigt när de blir stora.

    Jag har något till dig inne på min blogg titta långt ner.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jättefint dopkort och vilken ära att bli omnämnd:)

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera