söndag 20 februari 2011

Ny utmaning hos Fruarna Lilja.

Då var det dags igen... att lämna in ett bidrag hos Fruarna Lilja.
Jag är helt såld på Maja designs fika kollektion, därifrån kommer de mönstrade papprena.
Hänglartjejen är målad med distresser. Jag hade fika i tankarna när jag målade och därför blev det chokladhjärtan kring henne. Och eftersom kollektionen går i lila använde jag Dusty concord till kläderna.

Fjärilarna har kommit med i något av paketen från Creative club. Texten är från nedersta kanten av det dubbelsidiga pappret jag har använt mig av.


Tänk om man kunde ha en liten kruka där det växte upp chokladhjärtan... vilken dröm! ;)


Det här kortet skulle jag kunna skicka till många!
Trevlig söndag!
Kram

3 kommentarer:

  1. Visst är den här kollektionen av Maja papper helt underbara!! :) Och vad fint du fått ihop det här kortet! Tack för att du är med tävlar hos oss.

    Kram Anna Lilja

    SvaraRadera
  2. Underbart kort! Jag gillar ju lila så det här är som ögongodis ;)

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Superfint kort du gjort! Maja Design-papperna är så himla goda och du har färglagt den söta stämpeln så jättefint!

    Kram Linda

    SvaraRadera