fredag 16 juli 2010

En ny utmaning... + lite annat smått och gott!




Hej igen!




Jag fastnade för fruarna liljas skiss för denna veckas utmaning, det blev ett födelsedagskort till min systerdotter. Temat är sommar och vad passar inte bättre än glass!?











Insida:









Det glassiga pappret är från Majas design. Flickan är en stämpel från Panduro färglagd med distresser, därifrån kommer även pompombandet. Prinsesshänget är inhandlat i Hildas rum. Stygnen är gjorda i symaskinen med rosa tråd.









I veckan har jag plockat jordgubbar från mitt lilla trädgårdsland, smaskigt!










Jag bakade chokladbollar som blev lyxigt dekorerade med hjärtan och strössel. Fjäskade med barnen, mina föräldrar och min man... det blev uppskattat!




Kram Jessika










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar